BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

fysik-prov-ångest och fotografisk bild a

Publicerad 2011-03-24 07:32:40 i Becca - Vardagsprat,

Hej alla.
Jag sitter nu och väntar på att jag ska gå till bussen. jag har lite smått ångest över mitt fysik prov som jag har i eftermiddag, och jag mår ännu sämre över mitt engelskaprov på fredag. Men sånt är livet, eller? :)

För dem som inte vet går jag 2:a året Teknisk linje i Nyköping (Där jag bor). Jag läser inriktning design konstruktion, och nästa år har jag valt att fördjupa mig i fysik och matte (jaa, varför valde jag det igentligen?!) så nästa år blir det inga designlektioner tyvärr. Men det blir fotografisk bild B, Rörlig bild a och Organisation och ledarskap. Kan säkert bli skitbra! Jag kanske ska skriva vad jag håller på med på ett inlägg om mig?

Jag har i alla fall nu fotografisk bild a på morgonen. Jag troooor jag ska hålla på med hålkamera. det är när man tar kort i en burk, ganska coolt faktiskt. Orkar inte förklara, men ni kan väl googla på det får se vad ni får upp? :)

Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild, för jag hoppades att min USB var fullt med fina bilder, men det är bara bilder ifrån julas.. så det är ju inte så kul nu när våren äntligen håller på att komma fram. Så ett tråkigt text inlägg kommer idag :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-24 17:22:13

sv: jag har laggt till dig nu på bloglovin :D



har du lust att lägga till mig nu ? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-24 23:11:27

hahah det är så konstigt att ni får göra så mycket mer roliga grejer i foto a än vi får, och jag går ändå media...hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela