BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Fixat Emmas Design

Publicerad 2011-03-09 20:37:56 i Kreativ - Design,


Hej kära bloggläsare :)
Idag har jag fixar Emmas design. (Ja, ordet Emma är faktiskt en länk!) Jag blev nöjd, och hoppas emma blev nöjd. Hon har fått två knappar, en ny header och ite nya färger och så. Jag blir sugen på att omdesigna min blogg oxå (BEHÖVS!!!) men det får bli en anna dag, för snart kommer Robin, han har varit på skidsemester, så jag saknar han en gnutta. Så det blir kvällens upplägg :)

Kommentarer

Postat av: Emma <3

Publicerad 2011-03-09 23:36:40

Tack bruden, blev skitbra!! <333333

Postat av: ålly.

Publicerad 2011-03-13 03:15:11

Supersnygg och bra blogg! Och riktigt fina bilder :)

Trevlig helg på dig!

Postat av: Therese

Publicerad 2011-03-13 10:19:19

Fiin blogg!

Allt bra?

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-13 11:07:31

Hej är allt bra?:)



Tänkte bara tipsa dig om en sida där du som bloggare kan sälja/byta kläder/skor osv du inte längre har användning för! nämligen bloppfashion.se! du får även mer trafik till din blogg om du blir medlem där.

Just nu säljer jag två par högklackade skor, en aftonväska och en leopardtröja, om du vill kika på de kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-19 21:36:33

Hej!



Vilken fin blogg du har :D

Du kanske vill kolla min blogg och skriva vad du tycker om den.



kanske kan följa varann via bloglovin

Kommentera om du vill så kan jag lägga till dig så får du lägga till mig :D



Om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.



ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela