BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

nu får ni hjälpa mig faktiskt

Publicerad 2011-06-19 18:21:06 i Foto - Övrigt,

Nu är det ju faktiskt så att jag behöver glasögon. (Som ni kan se i det här inlägget) Och efter ha provat 50-60 par, tog jag hem 4 som kändes okej. Nu vill jag att ni örstar vilken/vilka som jag passar bäst i! jag ser lite små muppig ut på alla bilder men det var ni ta ;)

Bild på mig utan glasögon , alltså "normal"

mitt "urval.." ;)
- Lacoste
- Inga bågar nere
- Rosa/Lila
- Tunna Bågar
- Svart/bruna
- Tunna bågar
- "lagom" fyrkantiga
- Björn Borg
- Rosa/Lila
- Tunna bågar
- Inga bågar länst ner
- Svarta
- Lite fyrkantiga

Så, nu får ni säga vad ni tycker :)
Själv är jag typ inne på björnborgarna.
ovant att gå med glasögon...

Kommentarer

Postat av: den bästa systern ever ;)

Publicerad 2011-06-19 20:02:51

Björn borg eller blender saken :)

Postat av: scout simon :)

Publicerad 2011-06-20 02:13:48

wtf becca?

du som är så bra på kamera borde inse att men inte ska bara ta fotton rakt framifrån :D

men tre om jag får bestämma... jag kommer att ha så svårt att vänja mig vid att du har glassögon.

Postat av: B E C C A B O L L

Publicerad 2011-06-20 08:27:18

men va fan simon jag mste ju ta bilder så man ser hur jag ser ut xD jag tolkar det där som du tycker att jag ser knäpp ut ;)

stackars simon :) Men jag ska bara ha glasögon när jag fotar, tittar tv och kör bil :) så det är lungt :D

Postat av: elin rodestrand

Publicerad 2011-12-12 21:21:04

söt! och vilka coola glasögon :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela