BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

jag ber 1000 gånger om ursäkt

Publicerad 2011-06-06 12:19:10 i Becca - Vardagsprat,

hehe, ja.. jag har typ massor av bilder att lägga upp från dem senaste äventyren jag vart med om (nja, inte så spännande men ni förstår) men nu när det är så jävla fint väder orkar jag inte lägga upp alla bilder. Men snart så, typ ikväll eller imorgon, kommer ni få typ 10 olika inlägg på bilder som jag har tagit nu på "mini" lovet :) så det så. Ni får vänta tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela