BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

NU ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!

Publicerad 2011-07-06 22:35:22 i Italien 2011,

Efter 15 timmars resa, är jag äntligen framme, hemma, om jag får säga så. joe det får jag, för det känns verkligen som det. Jag älskar att komma hit! Nu var det 3 år sen (2008) jag var här senast, och jag har varit här varanat år sen jag föddes, så ni kanske kan förstå att det känns underbart :) 

Nu kan ni följa mig, dessa två veckor i min nya kategori Italien 2011.

Imorgon kommer jag ta bilder på mitt rum, och poolen och sådär. idag får ni se bilder från flygresan. Bussresan blir ett inlägg för sig :)



Alla bilder tagna med ixus i7 förutom den med stolen, canon 60d + 18-200mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela