BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

ehh, ja hur blev det här nu då?

Publicerad 2011-07-05 23:17:01 i Kreativ - Design,

Jag tänkte att jag ska nu göra en ny design...
sen gjorde jag det och fick till en side...
men sen, vad fan ska jag ha den till ?
jag var inne på att jag skulle ha den hela tiden, men nu när jag har gjort den, till vad?
haha jag är allt för störd ibland..

Imorgon kl typ förmiddag åker jag till italien med kära farmor. det ska bli underbart
kul och trevligt. jag kommer ha otroligt mysigt och ta hur mycket kort som helst!
Hejdå sålänge, nästa gång jag skriver, skrivs det i värmen ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela