BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 7 - Water

Publicerad 2011-07-13 22:17:50 i Italien 2011,


Canon eos 60 d + 50mm 1.8 + speedlight 430 ex II + stenar + pool..

Med försök att hålla i kameran, ha manuel fokus, fokusera på vattenytan, kasta i en sten och fota.. det var inte en enkel match iaf. Resultatet blev lite sisodär, fast jag höll på i typ en halvtimme så jag måste ju lägga upp något sorts resultat. den sista vart absolut bäst, tycker den vart ascool. men om det skulle vart lite lite lite med åt väsnter så... Den 3:e är bara bokeh, tycker det är fint. Säg vad ni tycker :)

Kommentarer

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Publicerad 2011-07-14 12:30:18

Allt bra idag? :)

Postat av: jessica

Publicerad 2011-07-14 13:43:30

gud va coola bilder ;o

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Publicerad 2011-07-14 18:16:51

det är fint :)

kan vi väl c:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela