BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 7 - Shoppa Del 1

Publicerad 2011-07-13 12:16:00 i Italien 2011,

vin i sexpack? vore nått va?
malaco, fast sperfari?!
svenska bär fast italienska
¨
massa fisk, blä :( luktar illa :(
massa melonas!
idag var vi på ett varuhus som heter iper. det är ett stort
varuhus med allt man kan tänka sig. Här fotade jag
lite matvaror som var kul. hihi.
tänk att jag har varit här en vecka redan..

Kommentarer

Postat av: cattis

Publicerad 2011-07-17 19:41:49

härlig blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela