BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 20 - Hemma!

Publicerad 2011-07-26 22:14:59 i Italien 2011,

Nu är jag hemma efter 20 dagars äventyr i Italien! Eftersom jag inte har kunnat blogga någonting (eller velat) nu sista veckan tänkte jag den här veckan lägga upp så mycket som möjligt från sista veckan :) så hoppas ni följer!

Ska ändra min design oxå, får se när det blir :) Typ idag kanske ;)

Jag har i alla fall fullspäckat schema nu. Imorgon kommer min kusiner från skåne hit, och på torsdag åker jag på kryssning. Fredag kommer jag hem och på söndag åker jag på scoutläger, så lite fullt, men va fan ;)

Hur har ni det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela