BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 2 - Arielli

Publicerad 2011-07-08 15:05:47 i Italien 2011,

Arielli heter den byn vi bor i. det är som en liten by på landet, alla känner alla, men det är ett otroligt charmigt område! jag och min farmor var på prommenad igår genom byn, och här är lite bilder därifrån.


utsikt från ett räcke i slutet av byn. Hela byn är ett berg, med två toppar och två dalar.
(IIIIRITERANDE att inte bilderna kommer bredvid varandra, men det får man väl leva med....)


huset här nedanför är förstört från när tyskarna bombade italien under andra världskriget..

Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-07-08 19:35:27

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela