BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 12 - Packat och Klart, Eller!?

Publicerad 2011-07-18 23:42:24 i Italien 2011,

Idag är det sista dagen i Arielli och det betyder att man ska packa! Nu var det såhär att vi var på stranden idag för att njuta några sista timmar :) Sen kommer vi hem vid 4, jag badar en sista gång i poolen, nu tänkte jag börja packa! Klockan är nu halv 5!

Så ringer det på dörren, då kommer en släkting! Hon vill komma och hälsa på och säga hejdå till mig. Så jag går och pratar lite, och sen går jag in på mitt rum igen för att packa lite till, Då ringer nästa på dörren! Och då är det världens sötaste unge som kommer! (jag har lekt med honom förut :) Och så blir jag upptagen med att leka med honom (men det gör inget för han är såååå söööööt! <3) 

Nästa släktning kommer tät inpå och sedan får jag presenter av alla. Jag får det typ för att jag ska resa hem. Det är så otroligt gulligt, att dem tänker på mig, och köper presenter till mig! Jag blir jätteglad :D Italienare är så snälla och gulliga mot sin familj :) Jag fick jättefina saker, ett halsband, ett jättefint mobilsmycke och en nyckelringssmycke :)

Sen i alla fall efter dem har gått hem, då är klockan halv 8. Då går jag in för att fortsätta packa. Då ringer Pappa, Robin och Emma på Skype i ett kör och jag pratar med dem tills vi ska äta (halv 9!) Försöker dock packa lite under tiden.

Klockan halv 10 hade vi ätit färdigt, och ni jäklar ska det fanume packas klart! Då ringer jag pappa igen på skype för han behöver veta info om mitt pass, och sen kommer farmor med bud om att vi ska gå till en annan släktning här i byn som är sjuk, för hon ville oxå säga hejdå till mig. Sagt och gjort!

Nu här, 23.33 är jag färdigpackat, förutom datorn! Allt får knappast plats ;) Det är ju dock väldigt sorgligt att lämna det här, för jag trivs jättebra. Men... det är ju inte så illa, för nu drar jag ju på nästa semester! :D

Här är lite bilder, före och efter jag har packat!

Haha min säng ser ut som kaos efter ;) finare före ;)

Aja, så det här blir det sista inlägget för den här veckan, på hotelet har jag inget internet, och jag slösar nog ingen tid på att uppdatera här när jag för första gången är på semester med min pojkvän <3 Men kommentera gärna fortfarande och se till att besöka min bloggis ;) Hejdå sålänge! Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-19 18:56:43

Önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela