BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 12 - Misano

Publicerad 2011-07-18 10:35:00 i Italien 2011,

Imorgon (tisdag) åker jag vill Misano för att bo på hotel med min familj och min käraste pojkvän i en vecka! Det ska bli urmysigt och jag längtar massor! Nu har jag ju varit här i 12 dagar med min farmor, så nu åker jag på en minisemester på min semester! Så inget bloggande då inte, ni får väl kommentera massor så jag blir jätteglad när jag kommer tbx igen va? ;)
Så idag blir det alltså packa, tvätta rent de sista kläderna, och inte glömma något ;)

En bild ur arkivet på mig och finaste robin, jag älskar dig det vet du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela