BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 1 - Sunset

Publicerad 2011-07-07 23:33:00 i Italien 2011,

canon eos 60d + 18-200mm
Alla de italienska solnedgångarna är vackra. Det är dem verkligen. Den här tog jag dag 1, satt i bilden, full zoom och fick dem har två superbilderna. Och dem är inte redigerade ett skit. Vi körde upp och ner för så kallade "vinodlingsdalarna" där det är kringelikrokivägar ner för bergen, och vinodlingar vart man än kollar. Att åka där vid solnedgånen, var en fantastiskt bra början på denna semester. För livet är bra här...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-09 10:34:47

härligt



/Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela