BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Ny design!

Publicerad 2011-01-05 23:59:03 i Kreativ - Design,

Hej Hej :)

Nu har jag fixat min design på egen hand faktiskt.. vad tycker ni? :)
Jag såg dessutom att jag har 3 prenumeranter nu! tack så mycket ni 3 känn er mycket speciella! :D
jag ska bara be min kära designfixare http://alexandraeriksson.se att försöka hjälpa mig så man kan trycka på ikonerna som jag har gjort uppe i headern :) får se om hon har tid och lust :)
Bild som jag tog på min vän emil i sommras. den är supercool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela