BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Romme Alpin

Publicerad 2011-02-06 22:45:17 i Foto - Semester,

I helgen var jag och min älskling i Romme, Borlänge, och åkte skidor! 2:a gången i livet jag har åkt skidor, men det gick rätt bra, fast jag trillade ju några gånger, men det hör till :) Vi åkte till romme på fredagen, åkte hela dagen, chekade in på vårat hotell, åkte till Kupolen & käkade, åkte tillbaka, somnade framför tven kl 9. helt slut :) På lördagen åkte vi hela dagen oxå, och nu kunde jag verkligen åka ordentligt! Och jag kände verkligen hur skönt det är att åka skidor, vädret var perfekt och det kunde inte bli bättre!
Jag får ursäkta för mina dåliga bilder, tagen med mobilkameran.. Men jag har tagit lite med kameran oxå, men eftersom jag inte har något photoshop eller minneskortläsare, får det bli mobil bilder idag. Hoppas ni gillar mig ändå... ;)

Har till och med sätt att min statistik har gått upp! Nu har jag 4-5 läsare varje dag, även fast jag inte har laggt upp något :) Tack så mycket ni 4, ni får mig att vilja lägga upp ett inlägg, som nu ;) Låter som en riiiktig stobloggare nu typ som michaela dahlström eller linafoto. Men så stor är jag ju inte, jag är ju pytteliten, men syns ändå.. (:
Nu avslutar jag mitt längsta inlägg någonsin, och säger godnatt!

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2011-02-07 09:43:21

Visst är det härligt att åka skidor i strålande sol!!! För ni hade väl sol precis som vi? (^^^) Kram Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela