BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Katastrof Design Igen

Publicerad 2011-02-17 09:24:55 i Kreativ - Design,

Hej alla. Jag har ju då en katastrofal design igen. Gjorde den i skolan och då vart färgerna fel och alltihoppa för våra datorer är dumma i huvudet och visar fel färger. Som typ när skoldatorn visade rött medans alla världens datores visade brunt. Skit irriterande. Så då gjorde jag den snabbt röt.. i Paint!!! för jag inte hade någon phosohop atm. Så då vart ju den as ful? Såååå skulle jaggöra om den, och nu ser det ut såhär. ni förstår.Ingen insperation, helt fel. Jag vill kunna mer om bloggdesign. det begränsar mig så mycket att jag inte kan!


Nu har jag haft en skän sovmorgon iaf och ska bege mig till bussen. Om 3 dagar åker jag till lanzarote, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela