BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

uggla?

Publicerad 2011-12-21 09:57:00 i Foto - Självporträtt,



den här hittade jag och min tjompis när jag riggade upp en studio. han är rätt söt, men ser helt sne ut. han kanske inte gillar mitt sällskap... man vet ju aldrig? sötuggla <3

ugglor är i förövrigt jävligt söta. wihooo.

Kommentarer

Postat av: lina - en liten fotoblogg

Publicerad 2011-12-21 17:24:01

Hej har dragit igång en tävling på min blogg, skulle bli överlycklig ifall du skulle vilja delta... läs mer här:http://lifeaslinaa.blogg.se/2011/december/entry-148064500.html#comment



KRAM LINA ! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-21 18:53:02

missa inte julkalendern! idag kan du vinna supercoola väggtexter.

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-21.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela