BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Julafton i Bilder

Publicerad 2011-12-30 16:13:00 i Foto - Högtider & Fester,

jag fickför förfrågan omjag kunde lägga upp lite julbilder. Visst säger jag då!

min julaftonsoutfit
med kamerahalsband som jag fick i födelsedagspresent av min kära vän frida. <3
fina julgranen med massa roliga paket. :)
juldukningen
sen fick jag en vågtång av min älskade älskling i julklapp, och prövade ena sidan. det var asfint :D älskar dig <3


så, det var lite av mina julbilder. hatar att maninte kan få så skarpa bilder för man måste ha iso 6400 för att det ska funka, och då bli det sämst kvalité.


tänkte lägga upp en års grej, hur jag har förändrats i foto och som person. vad sägs som det? :)

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-12-30 17:32:50

den vågtången är grym! :D

Års grej med bilder låter kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela