BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

fotopromenad del ett

Publicerad 2011-12-21 23:11:42 i Foto - Övrigt,





var ute och fotade idag. är grymt sugen på nytt objektiv. får seee i mellandagarna.
idag var jag ledig. awesome! fick jättemycket gjort. sov till halv tolv, gick på fotopromenad, bakat muffins, boxerat bil, ätit kebab och druckit kaffe. nu taggar jag julavslutning imorgon och ot:s med världens bästa tjejer! kommande dagarna får ni se bilder från mitt muffinsbak och fotoromenaden, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela