BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

det är inte kul med jullov

Publicerad 2011-12-23 15:50:06 i Foto - Natur & Landskap,



igår vart det jullov. och hur kul är det på en skala? jag tycker egentligen inte alls att det är skönt. jag älskar att gå i skolan. men inte just för att gå på lektioner o.s.v. utan min klass. och alla kompisar. jag trivs så jävla bra i min klass, och jag vill aldrig sluta gymnasiet. det är oxå en grej, det har gått ett halv år nu. och det är bra ett halv år kvar. ett enda litet fjutti termin kvar. EN TERMIN, sen är det slut. det suger, jag hatar det verkligen.

nästa termin måste man göra massa jobbiga val. vart ska man plugga? vad ska man plugga? ska man plugga? vart ska man bo? varför ska man göra saker? hur ska jag välja? jag vill inte ens tänka på det, men jag måste tyvärr. jag måste.. men inte än. fast lovet kommer gå fort som fan och det suger oxå.

så. jag hatar det här lovet. egentligen. och jag hatar att tänka framåt, men jag måste. god jul allihoppa.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-12-23 16:02:18

Nemen :(

Det blir bra tider efter också!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela