BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

by night

Publicerad 2011-12-18 19:42:03 i Foto - Natur & Landskap,





canon eos 60 d + 50mm 1.8

Uppdate: föresten på mellandagsrean ska jag nog införskaffa mig ett nytt objektiv... eller två... jag vill ha ett nytt med fast brännvid och lågt bländartal, nått i stil med sigma 85mm 1.4 eller 105 2.0. Sen vill jag egentligen skaffa mig fisheye.. men det borde vara rea! vi får hoppas! <3

Kommentarer

Postat av: Lizette - FOTO

Publicerad 2011-12-18 21:06:06

SV: Tack så jättemycket hjärtat! :)



Jag använder dessa mellanringar: http://www.tvspelsweb.se/macroset-3st-mellanringar-canon-eos-p-2242.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela