BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Vässarö 2011 - Världens bästa läger!

Publicerad 2011-08-07 20:02:49 i Foto - Semester,

I Fredags kom jag hem från ett underbart läger på Vässarö - en ö som stockholms scoutkår äger. Det är så otroligt fint där, en helt fantastisk plats! Och aa, att bara vara på ett scoutläger är underbart bara det!
här är lite bilder från lägret:


alla bilder tagna med canon ixus i7

det här är bara en liten del av alla bilder jag tog. men fint vare, alldeles as fint. och solnedgången vid vattnet, åhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela