BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

typ en festivaaaal

Publicerad 2011-08-20 12:09:13 i Foto - Koncerter,

jaaa igår var jag på typ en festival i nyköping, men dessvärre regnade det satan så jag och robin bestämde oss för att inte gå på adam tensta, men new foundation såg vi, och förra året fotade jag dem HÄR, och jag fotade as mycket igår! 250 bilder blev det och idag har jag tyvärr ingen möjlighet att redigera dem, men imorgon då jävlar!

Idag blir det mer artister som min kunsins band som jag har fotat HÄR en annan gång. Dem är skit duktiga. Sen blire lite annat, och fota ska det! undrar hur det kommer gå med mina minneskort... ;)


så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela