BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

HTC Wildfire S

Publicerad 2011-08-07 22:38:53 i Foto - Vardag,

För typ 3 veckor sen fick jag hem min HTC Wildfire S! Den är fin och bra och eftersom alla andra coola fotobloggare lägger upp bilder med sin iphone, typ instagram och sånt som vi med Android inte har! Så får vi Androidare bidra med andra kamera appar som gör bilder rätt snygga ändå :)
Ni får nu se lite bilder jag har tagit och redigerat med antingen Adobe Photoshop Express eller Effekter i Galleriet!
HTC Wildfire S + Adobe Photoshop Express & Gallerieffekter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela