BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

liten liten becca

Publicerad 2011-04-03 13:45:17 i Foto - Självporträtt,

Jag har suttit vid datorn nu ett tag och kollat igenom gamla bilder på mig själv.. Ja, vad ska man säga? Jag har ju förändrats, det har jag, men såhär mycket? Nej jag vet inte om det är mycket egentligen, men man är ju självkritisk ;) Här kommer ialla fall lite bilder från när jag var liten (årskusr 6-7-8-9)

2 av mina collaste egobilder 2006-2007!
as söööööt (eller?!!?!) 2007-8 2009?! :S
klädde ut mig till emo en gång och använda bilden som profilbild på emocore.se!
Tandställning! jag saknar det massor faktsikt :(  - sommaren 2010 faktiskt, men liten ändå, eller?
och idag, normalare än någonsin. Eller ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela