BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Photoshop CS5

Publicerad 2010-07-23 15:56:56 i Kreativ - Photoshop,

Jag har skaffat Trival Version av PS CS5 (:



Såhär ser det ut (:

Och jag försökte göra någontting men jag vet inte riktigt vad det blev för skillnad xD



Såhär blev reslutatet i alla fall :


Haha (:

jag ska exprimentera mera imorgon, har lite brottom nu :)
Hare! <3

Kommentarer

Postat av: :D

Publicerad 2010-08-20 14:31:58

haha vad söthon blevb ;PpPp

Postat av: Fruda

Publicerad 2010-08-21 15:24:57

Haha, vad konstig jag blev x)



Exprimentera på mig du bara.. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela