BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Juldagen

Publicerad 2010-12-25 11:46:01 i Becca - Vardagsprat,

Hej Vänner!
Idag är det juldagen, och igår julafton. Fick jättemycket fina presenter! Men jag orkar inte ta kor tpå dem nu ;)
jaa jag åkte till noooorrköping för att titta media market.. när jag såg kön var det bara att vända ! haha!
Aja, jag har i alla fall beställt ett hemlgit paket som visas här nästa vecka... hihihihhhhhhihihi <3
En bild på min underbara pojkvän & jag som jag älskar otroligt jättemycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela